Infolinia: +48 507 660 921

| Serwis: +48 785 002 527

Strefa klienta indywidualnego

Otwórz interesujące Cię dokumenty

Wszystkie produkty
Certyfikat CE
Karty energetyczne
Zgłoś przegląd
Karta Gwarancyjna
Realizacje

Zgłoszenie serwisu

Nieuzasadnione wezwanie serwisu do urządzenia jest płatne.

W celu wykluczenia awarii związanej z instalacją zalecamy bezpośredni kontakt z instalatorem.

Gwarancją producenta objęte są wyłącznie urządzenia.

Cena roboczo-godziny serwisu: 200 zł/osoba/netto za każdą rozpoczętą godzinę.

Cena zryczałtowana dojazdu: 1,80 zł/km/netto liczony w obie strony od siedziby firmy do instalacji.

Aby utrzymać gwarancję na urządzenia, należy zamawiać przegląd według wytycznych producenta.

Przeglądy gwarancyjne wykonywane są tylko na życzenie klienta po wcześniejszym zgłoszeniu poprzez formularz na naszej stronie.

Warunki gwarancji

W celu przedłużenia gwarancji producenta do 6 lat w przypadku pompy ciepła i 10 lat w przypadku klimatyzacji instalator powinien poprawnie wykonać zgłoszenie uruchomienia jednostki w systemie gwaranta. Ponadto użytkownik zobowiązany jest do wykonywania odpłatnych przeglądów urządzeń raz w roku w przypadku pomp ciepła i dwa razy w roku w przypadku klimatyzacji.