Infolinia: +48 507 660 921

Obsługa klienta indywidualnego

Ważne linki

Instrukcje obsługi

Karta gwarancyjna

Warunki uzyskania przedłużonej gwarancji

Zgłoszenie serwisu

Nieuzasadnione wezwanie serwisu do urządzenia jest płatne.

W celu wykluczenia awarii związanej z instalacją zalecamy bezpośredni kontakt z instalatorem.

Gwarancją producenta objęte są wyłącznie urządzenia.

Cena roboczo-godziny serwisu: 200 zł/osoba/netto za każdą rozpoczętą godzinę.

Cena zryczałtowana dojazdu: 1,80 zł/km/netto liczony w obie strony od siedziby firmy do instalacji.

Aby utrzymać gwarancję na urządzenia, należy zamawiać przegląd według wytycznych producenta.

Przeglądy gwarancyjne wykonywane są tylko na życzenie klienta po wcześniejszym zgłoszeniu poprzez formularz na naszej stronie.

 

 

Warunki gwarancji

W celu przedłużenia gwarancji producenta do 6 lat w przypadku pompy ciepła i 10 lat w przypadku klimatyzacji instalator powinien poprawnie wykonać zgłoszenie uruchomienia jednostki w systemie gwaranta. Ponadto użytkownik zobowiązany jest do wykonywania odpłatnych przeglądów urządzeń raz w roku w przypadku pomp ciepła i dwa razy w roku w przypadku klimatyzacji.

Karta gwarancyjna pompy ciepła i klimatyzacji AIWA

Sprawdź zanim zgłosisz awarię

Zobacz cennik przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych